Έκπτωση 10% με τον κωδικό LAMILLOU10 σε όλες τις ΦΩΛΙΕΣ La Millou!! - Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες ανω των 50€                                     Έκπτωση 10% με τον κωδικό LAMILLOU10 σε όλες τις ΦΩΛΙΕΣ La Millou!! - Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες ανω των 50€                                     Έκπτωση 10% με τον κωδικό LAMILLOU10 σε όλες τις ΦΩΛΙΕΣ La Millou!! - Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες ανω των 50€                                     Έκπτωση 10% με τον κωδικό LAMILLOU10 σε όλες τις ΦΩΛΙΕΣ La Millou!! - Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες ανω των 50€                                    Έκπτωση 10% με τον κωδικό LAMILLOU10 σε όλες τις ΦΩΛΙΕΣ La Millou!! - Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες ανω των 50€                                    Έκπτωση 10% με τον κωδικό LAMILLOU10 σε όλες τις ΦΩΛΙΕΣ La Millou!! - Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες ανω των 50€                                    Έκπτωση 10% με τον κωδικό LAMILLOU10 σε όλες τις ΦΩΛΙΕΣ La Millou!! - Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες ανω των 50€                                    Έκπτωση 10% με τον κωδικό LAMILLOU10 σε όλες τις ΦΩΛΙΕΣ La Millou!! - Δωρεάν Μεταφορικά για παραγγελίες ανω των 50€                                     

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος ή ελάττωμα του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο στην αρχική του συσκευασία και εντός 10 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Σε αυτήν την περίπτωση έξοδα αποστολής βαραίνουν των πελάτη. Εάν το προϊόν που έχεις παραλάβει έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στο χρώμα/ σχέδιο ή στον κωδικό φυσικά και θα φροντίσουμε να επανορθώσουμε άμεσα! Στειλε μας mail
liampouzou11@gmail.com.

*Στα βαπτιστικά είδη (βαπτιστικά ρούχα, πακέτα βάπτισης, μαρτυρικά, λαδόπανα κ.α.) δεν πραγματοποιούνται επιστροφές προϊόντων

Πιο συγκεκριμένα διάβασε τα παρακάτω βήματα πριν προχωρήσεις στην επιστροφή του πακέτου σου.

1.Το προιον πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία με ολα τα καρτελάκια του και να συνοδεύεται απο την απόδειξη αγοράς. Για αυτο, βάλτο ξανα στο κουτί/σακούλα στο οποιο το παρέλαβες μαζι με το συνοδευτικό δελτίο.
2. Τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον αποστολέα. Μπορείς να επιλέξεις να μας στείλεις πίσω το πακέτο σου με όποια εταιρεία courier επιθυμείς.
3. Εαν το προιόν που παρέλαβες έχει κάποιο ελάττωμα και θέλεις να το επιτρέψεις επικοινώνησε μαζί μας εδώ και θα φροντίσουμε να καλύψουμε το κόστος της μεταφοράς του πακέτου σου σε εμάς.
4. Εαν το προιον ανηκει στην κατηγορία των εύθραυστων αντικειμένων, θα πρέπει να τυλιχθεί σε φούσκες, να κολληθεί με ταινία ασφαλείας και να συσκευαστεί σε 5φυλλη κούτα κραφτ χωρίς κενά και περιθώρια δεξια και αριστερά ωστε να μην κουνιέται μεσα στο κουτί. Εαν προτιμάς μπορείς να μας το φέρεις ο ίδιος/ η ίδια στο κατάστημα και να κάνουμε την αλλαγή σου. Εαν το προιον φτάσει σε εμάς χτυπημένο, σπασμένο η έχοντας κάποιο ελάττωμα που να προκλήθηκε απο την μεταφορά δεν θα μπορέσουμε να το κάνουμε δεκτό.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Η επιχείρηση Μελια φροντίζει ώστε η ποιότητα των προϊόντων του να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινά από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και συνεχίζεται σε όλες τις διαδικασίες και τη λειτουργία της εταιρείας.
Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλέφωνο επικοινωνίας του ηλεκτρονικού καταστήματος meliababyshop.gr και να αναφέρετε στους συνεργάτες μας το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το πρόβλημα τηλεφωνικά. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνει την εταιρεία μας εάν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 30 μέρες μετά την αγορά. Πέραν του διαστήματος των 30 ημερών το κόστος της επιστροφής του προϊόντος βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν που τελικά δεν μου αρέσει;
Η πρώτη επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση της εταιρείας υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο στην αρχική του συσκευασία και εντος 14 ημερών από την μέρα αγοράς του .Επιστροφή δεν μπορεί να γίνει σε περίπτωση εξειδικευμένης παραγγελίας προϊόντος ,πάντοτε βέβαια έχοντας ο καταναλωτής ενημερωθεί για την συγκεκριμένη συνθήκη.
Ποιο αναλυτικά έχουμε της εξής περιπτώσεις
Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα:
Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:
• σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα
• σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη,
• σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας) ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
• Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
• Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.
• Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή με των τρόπο που έγινε η αποστολή του (courier μεταφορική εταιρία).
• Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
• Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
• Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
• Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης εως την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
• Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδου. Η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή μόνο σε περίπτωση ειδικής παραγγελίας.
• Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
• Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
• Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση .
• Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» (collect @ store), θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
• Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
• Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
Ακύρωση παραγγελίας
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ακύρωση την παραγγελία με γραπτή ενημέρωση στο liampouzou11@gmail.gr .
Επίλυση διάφορών
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη

Close

Melia

Baby Shop

Close

Sign in

Close

Cart (0)

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.



Currency


Το Καλάθι Μου

Add a product in cart to see here!
0